Noclegi Gąski Dziecięcy Świat
  • Gwarancja Door to Door (D2D)

door-to-door_1.jpg

 

Wszystkie wózki wielofunkcyjne oraz bliźniacze objęte są gwarancją door-to-door.

Producent zobowiązuje się do naprawy usterki lub wydania nowego towaru - gdyby zakupiony sprzęt okazał się wadliwy z winy producenta. Dodatkowo to producent ponosi wszelkie koszty transportu - zarówno przy wysyłce przez kupującego wybrakowanego towaru do producenta, jak i przy wysyłce towaru naprawionego lub nowego do osoby, która złożyła reklamację.

Zadaniem kupującego jest jedynie zapakować dany towar wraz z dokumentem gwarancyjnym i dowodem zakupu oraz oczekiwanie na kuriera.

Zgłoszenie gwarancyjne przyjmowane jest na podstawie dowodu zakupu produktu - paragonu lub faktury.

W celu przyśpieszenia reklamacji, naprawy(tzw. skrócenia drogi) zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z serwisem danego producenta - wysyłając na e-mail opis nieprawidłowości - zdjęciami danego elementu, potwierdzeniem zakupu.

Bezpośredni kontakt do serwisów poszczególnych producentów:

Tako, Junama - +48 664 499 986,serwis@tako.net.pl

Riko, Euro-Cart, Expander, easyGO - 34 3703294. serwis@euro-cart.eu

BabyMerc - +48 533-310-377, serwis@babymerc.pl 

BabyActive- +48 784 095 653, serwis@babyactive.pl

Tutek - +48 503 714 753, serwis@tutek.pl

Kunert - + 48 662565934, serwis@kunert-wozki.pl

Paradisebaby - 12/ 373 44 00, biuro@paradisebaby.pl

Vega - 662 292 263, info@vega-wozki.pl​

 

 

 

door-to-door3-250.gif