**Odkryj Nowy Standard Wózków Dziecięcych** Darmowa Dostaw i Szybka Realizacja!
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )

-
Proces Reklamacji
Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne/gwarancyjne powinny być dokonywane na adres e-mail sklepu dzieciecyswiat@dzieciecyswiat.com.pl
Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:
- Dane klienta (Imię, Nazwisko, adres, telefon, e-mail),
- Załączoną fakturę lub paragon (poświadczenie zakupu),
- Szczegółowy opis problemu/usterki,
- Zdjęcia/ filmik uszkodzonego elementu + całego produktu bądź nieprawidłowo działającego.
Po otrzymaniu zgłoszenia niezwłocznie przesyłamy je do serwisu producenta w celu oceny uszkodzenia i dalszej drogi postępowania.
W ciągu maksymalnie 14 dni odpowiemy na zgłoszoną reklamację oraz poinformujemy o sposobie jej realizacji.
Możliwe jest również wysłanie zgłoszenia bezpośrednio do serwisu producenta (w celu przyśpieszenia reklamacji) - jednak prosimy, aby umieszczać sklep w wysłanej wiadomości na CC.
Kontakt do serwisów poszczególnych producentów:
Tako, Junama - +48 664 499 986, serwis@tako.net.pl
Riko, Euro-Cart, Expander, easyGO, Colibro - 34 3703294. serwis@euro-cart.eu
BabyMerc - +48 533-310-377, serwis@babymerc.pl
BabyActive- +48 784 095 653, serwis@babyactive.pl
Coto Baby - +48 506 415 545, cotobaby@semma.pl
Kunert - + 48 662565934, serwis@kunert-wozki.pl
Paradisebaby - 12/ 373 44 00, biuro@paradisebaby.pl
Vega - 662 292 263, info@vega-wozki.pl