• Proces Reklamacji

Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne/gwarancyjne powinny być dokonywane na adres e-mail sklepu dzieciecyswiat@dzieciecyswiat.com.pl

Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:

  1. Dane klienta (Imię, Nazwisko, adres, telefon, e-mail),
  2. Załączoną fakturę lub paragon (poświadczenie zakupu),
  3. Szczegółowy opis problemu/usterki,
  4. Zdjęcia/ filmik uszkodzonego elementu + całego produktu  bądź nieprawidłowo działającego.

Po otrzymaniu zgłoszenia niezwłocznie przesyłamy je do serwisu producenta w celu oceny uszkodzenia i dalszej drogi postępowania.

W ciągu maksymalnie 14 dni odpowiemy na zgłoszoną reklamację oraz poinformujemy o sposobie jej realizacji.

Możliwe jest również wysłanie zgłoszenia bezpośrednio do serwisu producenta (w celu przyśpieszenia  reklamacji) - jednak prosimy, aby umieszczać sklep w wysłanej wiadomości na CC.

Kontakt do serwisów poszczególnych producentów:

Tako, Junama - +48 664 499 986, serwis@tako.net.pl

Riko, Euro-Cart, Expander, easyGO, Colibro - 34 3703294. serwis@euro-cart.eu

BabyMerc - +48 533-310-377, serwis@babymerc.pl 

BabyActive- +48 784 095 653, serwis@babyactive.pl

Coto Baby - +48 506 415 545, cotobaby@semma.pl

Kunert - + 48 662565934, serwis@kunert-wozki.pl

Paradisebaby - 12/ 373 44 00, biuro@paradisebaby.pl

Vega - 662 292 263, info@vega-wozki.pl​