Na rynku produktów dziecięcych niewiele jest firm, które naprawdę się wyróżniają. Oczywiście każdy twierdzi, że jest najlepszy i wyjątkowy, ale rzadko potrafi to poprzeć konkretnymi argumentami. Inaczej ma się sprawa z marką Shom. To oddział hiszpańskiego Baby Essentials – producenta wózków, krzesełek i akcesoriów, który skupia się na jakości, dobrym designie i ekologicznych rozwiązaniach. Jednak w przeciwieństwie do większości konkurencji, Shom może pochwalić się danymi i nie musi uciekać się do pustych frazesów.

Praktyczne i stylowe rozwiązania

Wózki Shom wyróżnia przede wszystkim niezwykła dbałość o detale. Choć ich stylistyka jest bardzo minimalistyczna, to nie cierpi na tym funkcjonalność – znajdziecie w nich mnóstwo praktycznych schowków i uchwytów. Przykładem jest choćby koszyk na butelkę, który pozwala oszczędzić miejsce w torebce. Budki przeciwsłoneczne można łatwo regulować, a zbędny materiał chowa się wewnątrz pokrowca, dzięki czemu w każdej pozycji całość wygląda estetycznie. Materace są hipoalergiczne. To właśnie takie „pierdoły” wpływają na codzienne użytkowanie wózka czy krzesełka. W połączeniu ze stonowanymi kolorami i spokojnymi liniami otrzymujemy produkty, które nie potrzebują etykietki „premium”, aby wszyscy wiedzieli o ich jakości. Ale skąd bierze się to zamiłowanie do szczegółów i ergonomii?

Przede wszystkim rodzina

Produkty dziecięce Shom projektuje zespół złożony z młodych osób (średnia wieku to 32 lata), dla których rodzicielstwo jest tematem jak najbardziej aktualnym i osobistym. Co więcej, zdecydowaną większość kadry stanowią kobiety, w dużej części będące matkami. To sprawia, że tworząc nowy produkt, rozwiązują problemy, z którymi borykają się na co dzień. Firma prowadzi politykę dającą pierwszeństwo rodzinie, co przekłada się na zaangażowanie i wydajność zespołu. Efektem jest niewielka oferta złożona z dopracowanych i testowanych produktów. To produkty od rodziców dla rodziców.

Co ważne, priorytetem jest także ekologia. Shom używa materiałów biodegradowalnych, dba o niski szlak węglowy podczas całego procesu produkcyjnego i promuje świadome ekologicznie rodzicielstwo.

Wózki oraz akcesoria Shom i Roberto Verino

Jak pisaliśmy wcześniej, kolejną cechą wyróżniającą wózki Shom jest wyjątkowy design. Marka podkreśla, że ma on satysfakcjonować nie tylko dzieci, ale również dorosłych. Krótko mówiąc, niezależnie od przeznaczenia są to intrygujące i ujmująco piękne przedmioty. Dlatego naturalnym wydaje się podjęcie przez hiszpańską markę współpracy ze swoim rodakiem – Roberto Verino.

Ten uznany projektant mody działa z sukcesami pod swoim szyldem od 1982 roku i stawia przede wszystkim na jakość i klasyczne rozwiązania stylistyczne. Wózki i pasujące do nich torby wyróżnia charakterystyczna lekkość, świetna ergonomia i te obłędne szczegóły. Porównanie z elegancką galanterią jest jak najbardziej na miejscu.

Ponadczasowe wózki na lata

To właśnie przepis na zaufanie klientów. Nieustanne doskonalenie się i korzystanie z nowych zdobyczy technologii oraz prosty, elegancki design. Dzięki tym cechom Shom bez kozery można nazwać marką life’stylową, która traktuje klientów poważnie. To produkty dla dzieci, które nie idą na kompromisy w żadnej dziedzinie.

Warto zobaczyć: